STORE

STORE

Social Linkage

Vinculación social

Through Social Linkage, the Espacio Nancarrow O’Gorman Foundation seeks to create significant ties with various social and creative sectors, while seeking their participation in training, learning and inclusion processes derived from the artistic field. Our support is oriented towards the creation, organization, co-organization, support and accompaniment of research projects, diffusion, exhibition and dissemination of music, painting, architecture and sculpture; disciplines of our occupation that derive from our permanent study of the work of Conlon Nancarrow and Juan O’Gorman.

The projects in this area of the Nancarrow O’Gorman Space Foundation are subject to review. Proposals may be received at any time during the year.

A través de Vinculación social, la Fundación Espacio Nancarrow O´Gorman, busca crear lazos significativos con diversos sectores sociales y creativos, al tiempo de procurar su participación en procesos de formación, aprendizaje e inclusión derivados del campo artístico. Nuestro apoyo se orienta hacia la creación, organización, co-organización, apoyo y acompañamiento de proyectos de investigación, difusión, exhibición y divulgación de música, pintura, arquitectura y escultura. Disciplinas de nuestra ocupación que se derivan de nuestro estudio permanente de la labor de Conlon Nancarrow y Juan O´Gorman.

Los proyectos a realizar en esta área de la Fundación Espacio Nancarrow O´Gorman están sujetos a revisión. La recepción de propuestas puede hacerse en cualquier periodo del año.

Identity and community in printmaking

Centro Cultural del México Contemporáneo

12.08.2022

Argelia Matus. Counting dust out of the soil